Основні уявлення про те, як часто чоловіки думають про секс

Автор: Monica Porter
Дата Створення: 13 Березень 2021
Дата Оновлення: 1 Липня 2024
Anonim
Про що думають чоловіки про жінок 3 хибних уявлення
Відеоролик: Про що думають чоловіки про жінок 3 хибних уявлення

Зміст

Існує поширений міф, згідно з яким чоловіки думають про секс кожні сім секунд, але наскільки це насправді далеко від істини?

В останні роки з'являється все більше досліджень про частоту сексуальних думок, які виникають як у чоловіків, так і у жінок у їх повсякденному житті. Окрім думок про секс, опитування показало, що чоловіки також однаково думають про їжу та сон.

Схоже, існує безліч факторів, які впливають на сексуальний потяг чоловіка. Чоловіча фізіологія та нейрохімія пов'язані інакше, ніж жіноча. Деякі статеві бажання визначаються ДНК особи, рівнем тестостерону і, звичайно, зовнішніми соціальними та культурними детермінантами.

Террі Фішер, дослідниця з університету Огайо, провела опитування серед 283 студентів коледжу, намагаючись з'ясувати, як часто чоловіки щодня думають про секс.


Наприкінці дослідження вона виявила, що чоловіки в середньому думають про секс дев’ятнадцять разів на день, тоді як жінки думають про це лише десять. Кращий респондент у дослідженні думав про секс триста вісімдесят вісім разів лише за один день.

Організм жадає цього

На відміну від жінок, які мають більш розумову та емоційну перспективу та ставлення при наближенні до сексу, бажання чоловіка автоматично викликається його власним тілом через величезну кількість тестостерону, який виробляється ним і проникає через його кровоносні судини.

Молоді чоловіки мають миттєву ерекцію і, як правило, більше думають про секс через високу кількість тестостерону, що виробляється їх організмом.

Низький рівень тестостерону автоматично означає низьке лібідо.

Чоловіче лібідо міститься у двох специфічних областях мозку, які називаються корою головного мозку та лімбічною системою. Нервові імпульси, що викликають ерекцію в тілі чоловіка, присутні в корі головного мозку, тоді як мотивація та статевий потяг - у лімбічній.


Тестостерон - це гормон, який відповідає за розвиток чоловічих статевих органів, поки плід знаходиться на стадії розвитку, ріст волосся на тілі, розвиток м’язів та вироблення сперми.

Чоловіки часто замислюються над своїм призначенням у житті, але природа зверху списку переважає копулірування як переважну характеристику.

Це нагнітає его

Тіло людини - це машина, яка хоче завжди кататися на повну газу. Це відповідає тому, чому чоловіки часто думають про секс.

Думаючи просекс стимулює гормональні імпульси та агресію, штовхаючи чоловіків до їхніх цілей та прагнень.

Це також може бути еволюційним подвигом, оскільки часто думаючи про секс виділяється більше тестостерону, що, в свою чергу, означає більше енергії для виконання завдань.


Коли чоловік зустрічає жінку і знаходить її як потенційного партнера, у його свідомості починають виникати різні фантазії в спробі організму доставити більше тестостерону, щоб зберегти індивідуальність гострішою, як фізично, так і морально.

Суспільство

Хоча ми вже згадували, що підвищення тестостерону, спричинене сексуальними фантазіями в психіці, можна розглядати як еволюційний подвиг, ми також повинні брати до уваги соціальні обставини, в які людина стикається протягом свого життя.

Досягнення соціального статусу шляхом створення сім'ї, народження дітей і, таким чином, виконання одного з правил, які суспільство нав’язало йому більш -менш, також є частиною його статевого потягу. Оскільки ми живемо в переважно моногамному суспільстві, вибір партнера на все життя має бути вибором раз у житті.

Для чоловіка вибрати партнера, сумісного як фізично, так і емоційно з ним, складно, і це залишає місце для незадоволених потреб, що в свою чергу компенсується вигадуванням фантазій.

Секс є скрізь

Візуальні стимули, пов'язані зі статтю, присутні всюди в сучасному суспільстві.

Реклама в значній мірі наповнена сексуальними образами та конотаціями для збільшення квот на маркетинг. Сучасна реклама переповнена сексуальністю, і це відіграє велику роль у еротичних фантазіях, які пропливають у головах чоловіків. Більш сприйнятлива до реклами автоматично означає більший прибуток для компаній, які рекламують свою продукцію сексуальними образами.

Хоча здається, що чоловіки не завжди думають про секс так часто, як кажуть, вони думають про це значно більше, ніж жінки. Це не так часто, як вам здається, але все залежить від особистості та обставин.