Що таке захисне слухання і наскільки це може бути руйнівним?

Автор: Laura McKinney
Дата Створення: 10 Квітень 2021
Дата Оновлення: 1 Липня 2024
Anonim
Як пережити успіх близької людини? Чи може бути заздрість стимулом ?
Відеоролик: Як пережити успіх близької людини? Чи може бути заздрість стимулом ?

Зміст

Можливо, ми не знайомі з цим терміном, але у нас була частка людей, які володіють захисними навиками слухання.

Ви коли -небудь потрапляли в ситуацію, коли хтось негативно сприймав і перекручував ваші невинні коментарі чи слова? Де приємний коментар був перетворений на прихований зміст, який викликав у когось обурення чи гнів?

Ні, ви тут нічого поганого не зробили. Насправді ви могли просто мати справу з людиною, яка застосовує захисне слухання. Якщо ви знайомі з цим сценарієм або в будь -якому випадку, вам здається, що ви, можливо, слухаєте захисні дії, то прочитайте.

Що таке захисне слухання

Що таке захисне слухання?

Оборонне слуханняце коли хтось сприймає невинний коментар як особисту атаку на нього.

Визначення захисного слухання обертається навколо людини, яка може створити неправильні враження з простих коментарів та відповідей від будь -кого.


Це трапляється, коли людина намагається знайти помилку в простих і невинних коментарях або висловлюваннях від людини і сприймає це як особисту атаку, непряму критику і навіть тригер для того, щоб вибрати бійку, яка потім викликає роздратування і захист приймача. .

Основні причини захисного слухання

Оскільки ми тепер можемо визначити захисне слухання, ми б точно хотіли знати, чому є люди, які цим займаються. Захисне слухання - це одна з рис поганого вміння слухати, що може спричинити проблеми у будь -яких стосунках. Чи можете ви уявити, що ви одружені з кимось, хто сприймає ваші заяви та коментарі негативно, що в кінцевому підсумку викликає бійки та непорозуміння?

Звідки береться оборона і чому так важко зупинитися?

За замовчуванням людина, яка реагує на захист, спричинена загрозою. Однак при захисному слуханні людина може просто дати невинний коментар або жарт, але інший кінець чує тригер, який потім змушує слухача діяти захисно. Слухач тут чітко демонструє поганий спосіб слухання і демонструє лише складну захисну поведінку.


Якщо людина погано володіє комунікативними здібностями і демонструє ознаки захисної поведінки, це могло бути результатом психічних, емоційних, особистісних проблем або розладів, які виникли в ході минулого досвіду, що викликало у них відчуття покинутості, показує неповноцінність складний, проявляє низьку самооцінку і навіть як ознака нарцисизму.

Приклади оборонного слухання

Важко мати справу з людьми, які зосереджені на захисному слуханні.

Насправді це може призвести до того, що люди припинять спілкування або розлучаються зі своїми стосунками чи дружбою через токсичність стосунків. Давайте розглянемо деякі з найпоширеніших прикладів оборонного слухання.

Людина, яка захищається, створить викривлене міркування щодо всіх безособових висловлювань. Людина може прокоментувати щось про трудову етику та лінивих людей, що може бути просто чесною думкою чи твердженням, але для захисного слухача це особиста атака з боку оратора. Це може викликати лють і ненависть, а також може викликати бійку.


Для пар, які мають стосунки з кимось, хто погано спілкується і завжди вислуховує захист, завжди будуть непорозуміння, непорозуміння і, зрештою, суперечки. Важко зберегти хороші стосунки, коли ваш партнер використовує ваші слова проти вас. Насправді це відносини вважаються токсичними.

Саркастичний гумор також не підійде захисним слухачам, тому що вони завжди будуть сприймати це серйозно і особисто. Якщо людина жартує, промовляючи саркастичні жарти, що нормально і навіть смішно для більшості з нас, людина, яка захищається, подумає, що це справжня заява, орієнтована на неї.

Це може змусити цю людину буквально пояснити і захиститися тій людині, яка сказала жарт, який є не просто незручним, але й провокує нерозуміння.

Як усунути захисне слухання

Самореалізація дуже важлива, якщо ви хочете припинити практику захисного слухання. Як тільки ви зрозуміли, наскільки він токсичний або як він може зруйнувати ваші стосунки, настав час змінитися. У боротьбі зі своїми внутрішніми монстрами потрібні терпіння та відданість справі, адже це не тільки довгий процес, але й виснажлива подорож.

Важко змінити своє мислення і важче відпрацювати хороші комунікативні навички, коли ти звик до оборонного слухання, особливо коли тригери кореняться з минулого досвіду.

Ще є надія на людей, які звикли захисно слухати. Крім терапії, є способи та практики, які можуть допомогти.

Зверніть увагу на поведінку

Як випливає з цього терміну, людина, яка практикує захисне слухання, є оборонною. Отже, треба знати корінь оборони, тригери та насамперед причину. Вирішіть проблему та зможете застосувати правильні способи самовдосконалення.

Контролюйте свій характер і знайте, що безпосередньої небезпеки немає

Подумайте, перш ніж говорити, і реагуйте. Навчіться розуміти, що говорить ця людина, замість того, щоб дозволити своїм емоціям керувати вами.

Проаналізуйте ситуацію і задайте питання, якщо це необхідно

Поряд з цими двома, важливо, щоб ви також вміли сприймати помилки та критику, щоб у будь -якому випадку, коли ви почуєте щось, що могло вас викликати, ви могли б контролювати свої імпульси.

Відпрацювати належні комунікативні навички

Навчіться відпрацьовувати належні комунікативні навички, коли слухання так само важливо, як і розмова. Це може бути важко, але ви зможете витримати це для свого особистого розвитку.

Нарешті, попросіть допомоги, якщо це необхідно, і прийміть запропоноване лікування. Нехай терапевт зрозуміє вас і прийме відгук. Дотримуйтесь необхідних змін і зосередьтесь. Пам’ятайте, що зміни почнуться з нами, а не з іншими людьми.

Захисне слухання може бути наслідком поганого минулого досвіду, але ми не хочемо жити життям, живучи в захисті та шукаючи, щоб люди щось сказали, щоб ми могли бути захисними з цього приводу. Хороші комунікативні навички та практика спочатку можуть бути важкими, але точно не неможливими. Пам’ятайте, що ваше бажання змінитися на краще допоможе вам жити позитивними змінами.