4 поради, як бути кращим слухачем у стосунках- чому це має значення

Автор: Monica Porter
Дата Створення: 14 Березень 2021
Дата Оновлення: 27 Червень 2024
Anonim
learn english through story level 3 ★ The Valley of Fear
Відеоролик: learn english through story level 3 ★ The Valley of Fear

Зміст

Само собою зрозуміло, що вирішення конфлікту або встановлення значущого зв’язку з кимось вимагає хорошого спілкування.

Зазвичай, коли люди замислюються про спілкування, перше, що спадає на думку, - це розмова.

Наприклад, якщо ви намагаєтесь вирішити конфлікт з кимось, цілком природно, що ви б хотіли почати з пояснення чи захисту.

Часто вважається, що основна навичка у вирішенні конфлікту та досягненні вашої точки зору - це говорити досить чітко, щоб інша людина зрозуміла, звідки ви родом.

Що має сенс. Однак раз за разом цей метод виявляється розчарувальним і надзвичайно неефективним. Проблема в тому, що ви настільки зосереджуєтесь на мовленнєвій частині, що забуваєте про слухаючу частину спілкування.


Обоє є обов’язковими, і я стверджую, що частина прослуховування - це насправді найпотужніший компонент ефективного вирішення конфлікту та налагодження зв’язку з кимось.

Ось чому.

Сила слухати, щоб зрозуміти

Уважне слухання когось із щирою цікавістю справляє сильний вплив на вас і на людину, до якої ви слухаєте. По -справжньому вислухати когось - це значить прагнути повністю зрозуміти, що вони говорять.

На 100% зосереджено увагу на тому, щоб слухати та розуміти те, що вони говорять, а не слухати наполовину, а подумки викликати ваше негайне спростування або нетерпляче чекати, коли вони переведуть подих, щоб ви могли висловити своє спростування.

По -справжньому вислухати когось - це акт близькості, і коли він переживає, він має потужний заспокійливий вплив на людину, яку вислуховують, та на ситуацію.

Майже неминуче людина, яку слухають, у якому б настрої вони не починали, почне пом’якшуватися.

У свою чергу, це пом’якшення може стати заразним, і ви впіймаєте, як ваше серце пом’якшується, оскільки тепер вам легше співпереживати.


Крім того, оскільки заспокійливий ефект поступово зменшується, рівень тривожності та гніву починає знижуватися, що потім дозволяє мозку чіткіше зосередитися.

Ця природна хімічна реакція стане в нагоді, коли настане ваша черга говорити, оскільки ви зможете говорити більш спокійно і чітко, що значно полегшить вам ефективне спілкування, деескалацію наявної проблеми та відчувати більше зв’язку у відносинах.

Як ефективніше слухати

Слухати - це не просто чути слова, які хтось каже, скоріше, це розуміння людини та серця того, що вони намагаються сказати. У світі консультування ми називаємо це «активним слуханням».

Активне слухання вимагає повної уваги та наміру.


Пам’ятайте, мета полягає в тому, щоб максимально зрозуміти, тому підходьте до цього вміння з щирою цікавістю.

Ось кілька вказівок, які допоможуть вам успішно вислухати і повністю зрозуміти:

1. Приділіть свою повну увагу

Подивіться до людини, яку слухаєте. Встановіть зоровий контакт. Приберіть всі відволікаючі фактори.

2. Визначте 2 речі: зміст і почуття

Послухайте, що вони говорять (зміст), і спробуйте зрозуміти, як вони почуваються. Якщо вони не говорять про свої почуття, запитайте себе, як би ви почувалися, якби опинилися в їхньому становищі.

Навчитися визначати, що вони відчувають, має вирішальне значення для того, щоб показати, що ви розумієте, і для пом’якшення атмосфери.

3. Покажіть, що ви розумієте

Покажіть, що ви розумієте, віддзеркалюючи почуте і те, що ви думаєте, що вони відчувають. Це може заощадити багато часу у вирішенні конфлікту, оскільки це дасть вам обом можливість усунути непорозуміння.

4. Залишайтеся цікавими та задавайте питання

Залишайтеся цікавими і задавайте питання, якщо вам важко зрозуміти або вам потрібні пояснення. Задавання питань показує, що ви намагаєтесь зрозуміти, а не сперечатися. Розслідувати, не допитувати!

Лише після того, як ви виконали ці кроки і ваш партнер підтвердив, що ви відстежуєте його/її, настає ваша черга висловити свої думки та почуття з цього приводу.

Практика робить досконалим

Непогано почати практикувати навички активного слухання, коли ви не в конфлікті, щоб до нього було легше отримати доступ, коли прийде час, коли ви конфліктуєте.

Ось кілька питань, які ви можете задати один одному, щоб допомогти вам розпочати роботу. Поставте запитання, а потім попрактикуйтесь слухати відповідь з щирою цікавістю. Використовуйте наведені вище рекомендації, а потім по черзі.

Який улюблений спогад дитинства?

Що вам найбільше подобається/не подобається у вашій роботі?

Чого ви чекаєте в майбутньому?

Що вас турбує цього тижня?

Що я можу зробити, щоб ти відчував себе особливим або шанованим?

«Мудрість - це винагорода, яку ти отримуєш за все життя, слухаючи, коли ти б краще говорив». - Марк Твен