Одружений на колезі? Як зробити свій шлюб на робочому місці здоровим?

Автор: John Stephens
Дата Створення: 22 Січень 2021
Дата Оновлення: 1 Липня 2024
Anonim
ЛЮБОВЬ С ДОСТАВКОЙ НА ДОМ (2020). Романтическая комедия. Хит
Відеоролик: ЛЮБОВЬ С ДОСТАВКОЙ НА ДОМ (2020). Романтическая комедия. Хит

Зміст

Наш сучасний культурний момент викликав деякі важливі розмови про зв'язок між романтикою, статтю та динамікою влади в суспільних відносинах. Ці питання, мабуть, ніде не є більш виразними, ніж на робочому місці, особливо для подружжя, які працюють в одному офісі, місці чи промисловості. Хоча гендерна динаміка на робочому місці може бути важкою для орієнтації, навіть для найсумлінніших серед нас, це не означає, що ми завжди повинні відмовлятися від романтики, яку викликає зв’язок на робочому місці. Це просто означає, що ми повинні бути обережними щодо значення та наслідків іскри.

1. Уникнення «ефекту перенесення» на роботі

Одна з перших динамік, над якими повинні подбати подружжя, які працюють разом, - це те, як їхній шлюб переходить на робоче місце - і навпаки. Подумайте про те, як ваші домашні взаємодії можуть вплинути на ваші взаємодії на роботі. Ви проводите час на роботі, роздумуючи над суперечками, зробленими напередодні ввечері? Або ви проводите час на роботі, плануючи позапрацездатні дії з дружиною? Звичайно, цей «ефект перенесення» трапляється у всіх стосунках, але цього особливо важко уникнути, коли ви можете знову залучати свого чоловіка до суперечки про сміття кожного разу, коли ви його бачите.


2. Не приносьте роботу додому

На багатьох робочих місцях є правила персоналу, які намагаються уникнути цих негативних наслідків на робочому місці, але так само важливо уникати їх вдома. Точно так само ви не хочете проводити свій робочий день розгніваний через зневажливе зауваження дружини, ви не хочете повертатися додому засмучений зустріччю, якій вона дозволила тривати занадто довго.Оскільки немає відділу кадрів, який би допомагав у цьому типі перенесення, дуже важливо, щоб подружжя перебувало у шлюбі та знаходило шляхи для вирішення стресових ситуацій на робочому місці. Спробуйте 30-хвилинний ліміт часу, коли ви повертаєтесь з роботи, щоб висловити свій день, і після цього суворо заборонити робочу розмову. І будьте навмисними щодо використання рекомендацій щодо конфліктів на робочому місці у своїх інтересах: нехай ваші відділи кадрів/правила допоможуть вам розібратися з проблемами на робочому місці - це все -таки для чого вони потрібні. І не розвивайте звичку покладатися на другий раунд суперечок, як тільки ви прийдете додому.


3. Здорові робочі місця

Цей останній приклад використання вказівок щодо вирішення конфліктів на робочому місці також допомагає проілюструвати вплив, який шлюбні угоди можуть мати на ваших колег і на робочому місці в цілому. Дійсно, ці міркування є основною причиною того, що багато робочих місць явно забороняють відносини між працівниками та працівниками або стосунки між начальством та підлеглими. Навіть незважаючи на те, що здорові стосунки можуть внутрішньо пережити конфлікти між домом та роботою, ваші колеги не можуть бути такими кмітливими. Вони часто підозрюють, що подружжя отримують особливе ставлення від начальства подружжя - чи то конкретно у вигляді підвищення, чи просто в плані продовження обговорення на робочому місці вдома, де колеги не можуть висловити свою думку.

З цих причин надзвичайно важливо, щоб подружні колеги, особливо на підлеглих, підпорядкованих ролях, працювали за книгою. Уникайте розмов про ваші стосунки, не використовуйте домашніх імен домашніх тварин і намагайтеся не говорити - а тим більше згадувати! І будьте ініціативними: будьте помітними щодо використання професійних рекомендацій на роботі. Якщо вам доведеться приймати рішення про підвищення або підвищення чоловіка, переконайтеся, що ви покладаєтесь на своїх колег, які допоможуть у прийнятті рішення. Це не тільки допоможе вам зберегти об’єктивність, але й інші колеги знатимуть (і даватимуть до відома), що ви не грали фаворитів.


4. Критика і терапія - ваші друзі

Так само, як важливо вміти вислухати критику з боку партнера, залучення колег до вашого партнерства означає, що вам також доведеться вміти сприймати критику від них. Тож не будьте такими, як Кларк та Марта Американці, змушений приховувати стосунки від усіх. Будьте відкриті зі своїм персоналом щодо вас та стосунків вашого чоловіка та дружини, і дайте їм зрозуміти, що ви розумієте уявлення про подружжя на робочому місці і що ви збираєтесь вживати проактивних заходів для подолання цих уявлень. І якщо ваші колеги відчувають себе замкнутими або ніби вони не в рівних умовах з подружжям, ви повинні бути відкритими для того, щоб це почути - і дати їм зрозуміти, що ви хочете це почути.

Домовленості про подружжя на робочому місці важкі, але для пар, які можуть змусити це працювати, вони можуть бути одними з найбільш насичених відносин. Але враховуючи, наскільки неортодоксальними можуть бути конфлікти та боротьба зі стресом, багатьом парам потрібна невелика допомога друга -терапевта, щоб стати на праву ногу. Тож, як і в інших питаннях на робочому місці, будьте активними і тут: зверніться до терапевта з стосунків, який також може спеціалізуватися на конфліктах на робочому місці якомога раніше. Це може допомогти вам уникнути розвитку шкідливих звичок, які мають наслідки не тільки для вас і вашого партнера, але і для всіх, з ким ви працюєте.