Як ЗМІ та поп -культура романтизують відносини

Автор: John Stephens
Дата Створення: 23 Січень 2021
Дата Оновлення: 1 Липня 2024
Anonim
Як ЗМІ та поп -культура романтизують відносини - Психологія
Як ЗМІ та поп -культура романтизують відносини - Психологія

Зміст

Чи дивно сьогодні, що люди мають нереальні очікування щодо стосунків? Справа не тільки в тому, що люди шукають когось, хто “поза своєю лігою” - вони шукають чогось, чого навіть не існує. У дитинстві ми виростаємо з країнами фантазій та любов’ю до фантазій - і ці діти ростуть, шукаючи щось із казки чи фільму. Той факт, що так багато людей сприймає відносини таким чином, не випадковий; ЗМІ сильно впливають на те, як у сучасному світі сприймається романтика. Короткий огляд теорії культивування допоможе пояснити, як засоби масової інформації та поп -культура змінили погляд людей на романтичні стосунки.

Теорія вирощування

Теорія культивування - це теорія кінця 1960 -х років, яка стверджує, що масові методи спілкування, такі як телебачення чи Інтернет, є інструментами, за допомогою яких спільнота може поширювати свої уявлення про свої цінності. Це теорія, яка пояснює, чому людина, яка весь день дивиться шоу злочинів, може вважати, що рівень злочинності суспільства вищий, ніж є насправді.


Ці значення не повинні бути істинними для поширення; їх просто повинні нести ті самі системи, що несуть усі інші ідеї. Можна подивитися на Теорію культивування, щоб зрозуміти, як фільми та телешоу знищили наші погляди на світ. Тож не дивно, що поширені ідеї романтики із засобів масової інформації поширюються у суспільстві в цілому.

Поширення дезінформації

Однією з причин, чому люди мають так багато поганих уявлень про стосунки, є те, що ідеї так легко поширюються. Романтика - це фантастична тема для будь -якої форми медіа - вона розважає нас і натискає всі потрібні кнопки, щоб заробити на ЗМІ. Романтика - це така велика частина людського досвіду, яка пронизує все інше. Коли наші засоби масової інформації нав'язують певні уявлення про романтику, ці ідеї поширюються набагато легше, ніж порівняно буденні переживання реальних стосунків. Дійсно, багато людей відчувають медійну версію роману задовго до того, як відчують щось для себе.


Абсурдність «Зошита»

Якщо ви хочете подивитися на основного правопорушника щодо того, як поп -культура може змінити погляд на стосунки, вам не потрібно шукати далі «Зошита». Популярний романтичний фільм стискає цілі романтичні стосунки на дуже короткий проміжок часу, покладаючи на одну сторону обов’язок робити грандіозні жести, а на іншу сторону не думати ні про що інше, як про перформативні дії як доказ кохання. Важливою є швидка, одноразова іскра-не мати нічого спільного, не будувати життя і, звичайно, не навчитися поважати та піклуватися про іншу людину через хороше і погане. Наше суспільство любить вибух пристрасті, що заслуговує на новини, - ми зовсім не дбаємо про спільне життя, яке настане після цього.

Проблема rom-com

Хоча «Блокнот» є проблематичним, це ніщо в порівнянні з жанром романтичних комедій. У цих фільмах відносини зводяться до абсурдних злетів і падінь. Це вчить нас, що чоловік повинен переслідувати жінку і що чоловік повинен змінитися, щоб бути гідним їх любові. Так само, це породжує уявлення про те, що наполегливість - єдиний спосіб проявити любов - незважаючи на негативні реакції. Це нездорово, нав’язливо і зазвичай передбачає стримування наказів.


ЗМІ створили власний романтичний міф для розваги та підтримки глядачів. На жаль, у ньому виросли уявлення про відносини, які просто не працюють у реальному світі. Хоча відносини в засобах масової інформації можуть приносити рекламні долари та тримати новини актуальними, вони, звичайно, не відображають здорових стосунків, які можуть призвести до особистого задоволення.

Райан Бріджес
Райан Бріджес - співавтор та спеціаліст із медіа з питань поведінкового здоров’я дуба зеленого. Він регулярно створює контент для різних блогів про особисті стосунки та психології.