Навчіть дитину оптимістично сприймати зміни

Автор: John Stephens
Дата Створення: 28 Січень 2021
Дата Оновлення: 1 Липня 2024
Anonim
Навчіть дитину оптимістично сприймати зміни - Психологія
Навчіть дитину оптимістично сприймати зміни - Психологія

Зміст

«Ви не можете змінити обставини, пори року чи вітер, але ви можете змінити себе. Це те, що у вас є »- Джим Рон.

Приклад -

У джунглях велика тварина була прив’язана маленькою мотузкою до передньої ноги. Маленький хлопчик був вражений тим, чому слон не порвав мотузку і не звільнився.

На його цікавість смиренно відповів дресирувальник слона, який пояснив хлопчику, що коли слони були маленькими, вони використовували одну і ту ж мотузку, щоб прив’язати їх, і в цей час достатньо було тримати їх без ланцюга.

Тепер після багатьох років вони все ще вважають, що мотузка досить міцна, щоб утримати їх, і ніколи не намагалися її розірвати.

Одна з важливих батьківських порад тут - навчити свою дитину. Так само, як і слон, прив’язаний маленькою мотузкою, ми також опинилися в клітці у власних заздалегідь зайнятих переконаннях та припущеннях, які не завжди вірні і можуть змінюватися протягом певного періоду часу.


Шкідливі звички впливають на психічний розвиток дитини

Шкідливі звички вплинуть на їх фізичний і психологічний розвиток.

До таких шкідливих звичок відносяться:

  1. Збирання,
  2. Смоктання великих пальців,
  3. Шліфування зубів,
  4. Облизування губ,
  5. Биття головою,
  6. Стрижка/висмикування волосся
  7. Вживання нездорової їжі,
  8. Занадто багато дивитесь телевізор, або
  9. Ви витрачаєте занадто багато часу на екрані комп’ютерів, ноутбуків, граєте у відеоігри,
  10. Лежачи,
  11. Вживання нецензурної лексики тощо.

Як згадувалося раніше, ці звички роблять феноменальний вплив на їх фізичний та психологічний розвиток.

Іноді нашим дітям настільки комфортно жити, що будь -яка форма навіть невеликої перебудови у їхньому розпорядку дня робить їх «незручними». Їм подобається те, що відбувається, навіть якщо це дратує.

На щастя, в молодому віці зміни легко прийняти, підготуватися і впоратися з ними. Навчити дітей адаптуватися до обставин непросто. Але є способи допомогти їм прийняти зміни позитивно -


  1. Повідомте їх про результат.
  2. Нехай вони без вини зіткнуться зі своїми невдачами, відмовами, страхом тощо.
  3. Не турбуйтесь про те, що скажуть інші. Це їхня проблема, а не ваша.
  4. Навчіть їх аналізувати ситуацію, що змінюється, та знаходити відповідні рішення.
  5. Забудьте минуле і зосередьтеся на майбутньому.

Зміни є єдиною постійною змінною у нашому житті.

Тож нам потрібно і допомогти їм прийняти зміни, оскільки це постійний, безперервний та повторюваний процес навчання.

Способи зробити вашу дитину оптимістом і позитивним мислителем

Ось кілька перевірених прийомів, яким ми можемо навчити наших дітей приймати зміни вигідно -

1. Позитивно сприймайте зміни

Прийняття змін означає, що ви добре навчаєтесь і хочете рости, пробувати нові речі, шукати більше інформації і відмовлятися від поганого на краще. Тож прийміть зміни та навчіться приймати те, що ви не можете змінити, або спробуйте змінити те, що ви не можете прийняти.

2. Впевнено визнайте зміни

Поряд з тим, як навчити їх приймати «зміни», не менш важливо навчити їх впевнено визнавати «виклики» -


«Найважливіше, чого батьки можуть навчити своїх дітей,- це як жити без них»- Френк А. Кларк.

Приклад 1 -

Я впевнений, що ми всі, напевно, чули про історію «кокона і метелика». Як маленька допомога від когось спростила виходу метелика з кокона, але врешті -решт вона так і не змогла літати, і незабаром померла.

Урок 1 -

Найбільший урок, яким ми можемо поділитися з нашими дітьми, це те, що безперервні зусилля метелика залишити оболонку дозволили рідини, що зберігається в їхньому тілі, перетворитися на міцні, красиві та великі крила, зробивши їх тіло легшим.

Тож якщо вони (ваші діти) хочуть літати, переконайтеся, що вони навчилися впевнено протистояти життєвим викликам та труднощам.

Приклад 2 -

Давним -давно стара жінка в маленькому містечку втратила годинник на своїй фермі. Вона багато намагалася їх знайти, але марно. Нарешті вона вирішила звернутися за допомогою до місцевих дітей, оскільки її годинник був особливим, оскільки його подарував син.

Вона запропонувала захоплюючий приз дитині, яка знайде її аксесуар. Схвильовані діти багато намагалися знайти годинник, але після кількох невдалих спроб більшість з них виснажилися, роздратувалися і здалися.

Розчарована дама теж втратила всі надії.

Як тільки всі діти пішли, вона збиралася закрити двері, коли маленька дівчинка попросила дати їй ще один шанс.

Через кілька хвилин дівчинка знайшла годинник. Здивована дама подякувала їй і запитала, як вона знайшла годинник? Вона безневинно приєдналася до того, що отримала напрямок через тикаючий звук годинника, який було набагато легше слухати мовчки.

Жінка не тільки нагородила її, а й похвалила за елегантність.

Урок 2 -

Іноді навіть маленького знака достатньо, щоб вирішити найбільші труднощі в житті. Для мене честь згадати мого улюбленого надихаючого успіха, який зробив стрибок у велич і подолав найбільшу виклик і перешкоду в житті.

Приклад 3 -

Хелен Келлер, американська письменниця, політична активістка, лектор та хрестоносець з обмеженими можливостями, була глухою та сліпою.

Хелен Адам Келлер народилася здоровою дитиною; однак у віці 19 місяців її вразила невідома хвороба, ймовірно скарлатина або менінгіт, які залишили її глухою та сліпою.

Урок 3 -

Для жінки рішучості та рішучості виклики - це приховані благословення. Вона стала першою глухою та сліпою людиною, яка отримала диплом бакалавра мистецтв у Редкліффі.

Вона була співзасновницею Американського союзу громадянських свобод (ACLU), агітувала за виборче право жінок, трудові права, соціалізм, антимілітаризм та інші причини. За своє життя вона була володаркою численних нагород та досягнень.

Дійсно надихає! Такі переможці, як вона та її бурхлива життєва дорога, допомагають нашій дитині долати перешкоди, вирішувати труднощі та досягти тріумфу.

Одна з найкращих її цитат, «Коли одні двері щастя закриваються, відкриваються інші, але ми часто так довго дивимось на зачинені двері, що не бачимо тих, які були відкриті для нас».