Спільне вирішення проблем для складних, легко засмучених та вибухонебезпечних дітей

Автор: Peter Berry
Дата Створення: 19 Липня 2021
Дата Оновлення: 23 Червень 2024
Anonim
Проблеми підлітків: як стати другом для дитини?
Відеоролик: Проблеми підлітків: як стати другом для дитини?

Зміст

Як дорослі, нам усім подобається, що наші ідеї вислуховуються, визнаються та підтверджуються. З іншого боку, ми, дорослі, часто не розуміємо, що діти та підлітки відчувають однаково. Визнаючи, що навіть діти у віці до чотирьох років цінують підтвердження та можливість висловлювати свої думки, може допомогти нам не лише навчити дітей та підлітків вирішувати проблеми, а й створити гармонію та полегшити домашнє життя.

Маючи на увазі цю концепцію, д -р Дж. Стюарт Абалон та доктор Росс Грін заснували Інститут спільного вирішення проблем (CPS) (2002) у відділенні психіатрії загальної лікарні штату Массачусетс. Слідом за цим доктор Абалон з ThinkKids.org своїм дослідженням надалі розробив та пропагував підхід до спільного вирішення проблем (CPS) для вирішення складних ситуацій з дітьми та підлітками. Підхід доктора Абалона особливо корисний для дітей та підлітків, яких ми традиційно вважаємо “вибухонебезпечними”. Клінічно доведено, що підхід CPS допомагає дітям, підліткам та їхнім батькам вирішувати проблеми, дозволяючи дитині чи підлітку формувати та усно висловлювати свої рішення проблем, які виникають вдома, у школі чи під час гри. Підхід виявився ефективним для дітей та підлітків з широким спектром емоційних, соціальних та поведінкових проблем у багатьох різних умовах, включаючи сімейний дім. Використання цього підходу може значно просунути шлях до створення щасливого будинку з меншою напругою і, як доведено, навчить важливому вмінню співпраці.


Діти добре роблять, якщо можуть

Доктор Абалон стверджує, що “діти добре працюють, якщо можуть”, іншими словами, коли ми надаємо інструменти та навички, діти можуть добре. Ця ідея сильно відрізняється від традиційної точки зору, згідно з якою діти добре себе почувають, коли цього хочуть. Усі діти хочуть бути хорошими і хочуть, щоб їх сприймали як хороших, але деякі борються більше за інших, тому що їм не вистачає навичок вирішення проблем, необхідних для того, щоб вони могли бути «хорошими».

Нехай діти створюють власні рішення

Основна передумова підходу полягає в тому, щоб дозволити дітям самостійно вирішувати проблеми, які виникають вдома чи в інших умовах. Дорослий розпочне розмову без осуду, не звинувачуючи, заявивши щось на кшталт: "Я помітив, що ... що з цим?" Тоді важливо чекати відповіді, не перериваючи. Важливо також запевнити дитину або підлітка в тому, що вони «не в біді». Дорослий піде слідом, висловивши проблему (знову ж таки - не звинувачувальний, неупереджений; просто висловіть це питання), а потім запитайте дитину чи підлітка, що вони відчувають, або що вони думають з цього приводу. Терпляче чекати цього моменту досить критично, і це може зайняти деякий час. Також дуже важливо використовувати активне слухання, щоб дати дитині чи підлітку знати, що ви уважно прислухаєтесь до їхньої точки зору.


Як тільки дорослий має чітке уявлення про перспективу дитини або підлітка, він може запитати дитину чи підлітка, чи є у них якісь пропозиції щодо покращення ситуації.Це також може зайняти деякий час, і будь -які ідеї, вироблені дитиною чи підлітком, слід вислухати, оцінити та підтвердити. Метод складається з трьох частин, які називаються планом А, планом В і планом С, він заснований на сильних сторонах і науково доведено, що він має реальні неврологічні переваги. Це загалом ні використовується під час сильно зарядженої чи вибухонебезпечної ситуації, але активно, коли дитина чи підліток більш сприйнятливі та залучені до спільної дискусії. Незважаючи на те, що метод потребує певної практики для вдосконалення, батьки, які навчаться ефективно використовувати цей метод, будуть робити своїм дітям і підліткам чудову послугу, навчаючи їх вирішувати проблеми, не вибухаючи та не проявляючи іншої небажаної поведінки.

Використовуйте спільний метод вирішення проблем

Метод спільного вирішення проблем потребує деякого часу та практики для вдосконалення, але він вартий зусиль. Мами і тата, які використовують CPS, часто дивуються, як цей метод починає змінювати спосіб вирішення ними самих проблем у всіх сферах свого життя. Чудовий ресурс, щоб дізнатися більше про те, як впровадити CPS, міститься на веб -сайті доктора Стюарта Абалона www.thinkkids.org.


Є дві книги на цю тему Вибухова дитина Россом Гріном; корисна книга для батьків «легко розчаровані, хронічно негнучкі діти» та Загублений у школі, ще одна книга доктора Гріна, в якій описується, чому школярі з відхиленнями у поведінці борються і «падають через щілини». Обидві ці книги варто прочитати, якщо ви виховуєте дітей у складному, легко розчарованому чи вибухонебезпечному дитя або підлітка.