Використання буддійських практик для прийняття відповідальності в шлюбі

Автор: John Stephens
Дата Створення: 2 Січень 2021
Дата Оновлення: 29 Червень 2024
Anonim
Використання буддійських практик для прийняття відповідальності в шлюбі - Психологія
Використання буддійських практик для прийняття відповідальності в шлюбі - Психологія

Зміст

Цікаво думати про шлюбне консультування як про лабораторію, де ідеї зі Сходу та Заходу змішуються у великому алхімічному казані, виробляючи каталітичні зміни, нові ідеї та нові ракурси, з яких ми можемо бачити стосунки.

Якби ми вирішили зосередитися лише на одній ідеї, яка приносить користь від цього перехресного запліднення на полі, це була б самовідповідальність. Вивчивши та практикуючи шлюбну терапію протягом останніх трьох десятиліть, я глибоко вдячний тим експертам, які стверджують, що ця одна здатність дорослої людини - вміння визнати, де ми помиляємось або спимо - є sine qua non щасливого шлюбу.

Дійсно, магія та алхімія шлюбу вимагають від нас активізації та зрілості, брати на себе відповідальність за власну тупість. На щастя, я виявляю, що мої клієнти відгукуються на цю основну ідею. Але проблема полягає в тому, що більшість з нас вважає це інтелектуально розумним, але втілити його на практиці набагато важче. У шлюбному консультуванні нас справді просять розтягувати.


Нести відповідальність за свої речі

Самовідповідальність-це зробити перший крок до володіння нашими речами; так, це стосунок у відносинах, але перш за все це зобов’язання, яке ми беремо на себе просто бути чесними та визнати одну фундаментальну істину - ми всі створюємо власні страждання. (І ми робимо надзвичайно хорошу роботу, створюючи страждання у шлюбі.)

Це зобов’язання спочатку непросте, а часто це важка і складна робота. Повірте, я виходжу з власного досвіду і знаю, як це важко. Але навіть якщо це спочатку важко, винагорода та задоволення є великими, і залишає у нас справжнє співчуття та турботу про осуд для тих, хто також подорожує.

Загальна етика

Коли я бачу в клієнтах буддійського шлюбного радника, я не прошу їх стати буддистами, а просто бачу це втручання як частину того, що Його Святість Далай -лама називає «універсальною етикою». Він стверджує, що багато практик буддизму можна застосовувати незалежно від конкретної релігійної орієнтації.


Тож маючи це на увазі, у цій та наступній статтях давайте розглянемо навички з буддійської традиції, які можуть бути особливо корисними для того, щоб допомогти нам почути власну відповідальність-уважність, навчити наших персонажів ставати більш етичними та практикувати. співчуття.

1. Уважність

Почнемо з уважності. Практикуючи уважність, можна отримати багато чудових речей, і вона отримала величезну кількість наукових досліджень. Ця практика, яка в основному є формою медитації, допомагає нам стати більш зрілими і більш здатними брати на себе відповідальність за свої думки, слова та вчинки. Це сприяє цьому зростанню, уповільнюючи нас настільки, щоб ми могли насправді побачити нас самих, у кожен момент пізнання, мови чи дії.

2. Самосвідомість

Ця самосвідомість має вирішальне значення для навчання самоконтролю. Ми не можемо змінити нічого, чого не бачимо. Друга перевага усвідомленого усвідомлення після уповільнення нашого розуму полягає в тому, що воно створює внутрішнє відчуття простору. Це внутрішній простір, де ми можемо почати виявляти зв’язки між нашими переконаннями, почуттями та діями. Подібним чином у Когнітивній терапії ми допомагаємо клієнту розібратися у своїх нездорових основних переконаннях, поставити під сумнів, чи вони дійсні, а потім побачити, як ці переконання керують нашими емоціями та поведінкою.


Якщо ми додамо до цієї стратегії навички уважності, ми зможемо не тільки поставити під сумнів ці переконання, як це робимо в когнітивній терапії, але й зможемо створити цілющу та співчутливу атмосферу у власній свідомості. Цей священний простір дозволяє нам побачити, звідки беруться наші нездорові переконання, наскільки вони токсичні, і заохочує нові, співчутливі та мудрі принципи проникнути у нашу психіку.

Наприклад, чоловік може часто відчувати себе повністю розчарованим просто через критику дружини щодо, скажімо, того, скільки грошей він заробляє. З уважною цікавістю цей чоловік міг опуститися і побачити, чому її критика болить. Можливо, це пов'язано з найвищою цінністю, яку він надає доходам як мірі чоловічості.

Заглиблюючись, він виявить, що він дотримується цієї нездорової віри протягом віків, ймовірно, з дитинства, і, можливо, існує інший спосіб виявити почуття власної гідності. З уважною увагою, яку приносить практика усвідомлення, і з нагадуваннями від свого вчителя медитації він виявить, що існує цілком новий, радісний і раніше не відкритий вимір Я-той, що існує далеко за межі його ідентичності як годувальника.

Це третя перевага, від загоєння. Це нове відкриття дає людині набагато меншу захисну позицію щодо спостережень партнера, більш зрілу щодо цінностей, які вона ставить перед людьми та речами, і набагато більш здатну викликати природне почуття благополуччя. Самовідповідальна людина.

У наступній статті ми розглянемо, як навчання розуму етичним практикам приносить зовсім інший розділ поваги до нас самих, наших партнерів, дітей та великої родини. І тоді ми перейдемо до найглибшого рівня буддійської практики відносин - любові.